Встановлено рекорд пробігу для електромобілів




Audi A2, оснащений електричним двигуном розробки DBM Energy і Lekker Energie, проїхав 605 км від Мюнхена до центру Берліна без підзарядки акумулятора, що стало новим світовим рекордом для споживчих електромобілів.

Як відомо, раніше японські електроавтомобілі проїжджали і більше 1000 км без підзарядки, але це були концепт-кари. А зараз електродвигун був встановлений на цілком звичну модель для всіх і кожного: чотири сидіння з підігрівом, кермо з гідропідсилювачем, кондиціонер, радіо, повнофункціональний багажник і т.д.

Як повідомляє compulenta.ru, максимальна швидкість машини на трасі склала 130 км /год.

З цієї нагоди міністр економіки ФРН Райнер Брюдерле заявив присутнім журналістам, що Німеччина знову стала технологічним лідером. Незважаючи на те, що всю дорогу від Мюнхена в електромобілі був включений обігрівач салону, навіть після катання міністра по двору в акумуляторі машини залишився заряд.

Акумулятор DBM Energy, винайдений Ханнеманом, заснований на літієво-полімерної технології Kolibri. Він компактний (Audi A2 після переобладнання мала той же заводської обсяг багажника) і, за словами керівника DBM Energy, повністю заряджається за шість хвилин від високовольтного джерела живлення постійного струму.

Ціна акумулятора і потужність електродвигуна поки невідомі.

Нагадаємо, невеликий пробіг без підзарядки - найслабше місце електромобілів з точки зору потенційних покупців. Досягнення Lekker Mobil, що було втілено в життя завдяки спонсорству уряду Німеччини, має дати натхнення таким німецьким автовиробникам, як BMW і Volkswagen, які планують випустити перші серійні електромобілі тільки у 2013 році.

Тим часом японський Nissan Leaf (пробіг без підзарядки - 160 км) вже знаходиться на серійному конвеєрі. Машина надійде в продаж у грудні 2010 року у себе на батьківщині і в 2012-му - в США.


Джерела:
FOCUS.UA
COMPULENTA.RU



Обновлен 09 апр 2012. Создан 28 окт 2010



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
Погода в Києві Курс євро Курс долара free counters